Aqualand

Jag glömde bloggen igår... vi blev tvugna att byta vår hyrbil först. Vi ringde för att förlänga kontraktet men då fick vi veta att den var bokad. De blev bråttom bråttom o hitta en ny innan vi skulle åka tillbaka med den gamla. Så Jocke valde "första bästa" typ. De blev en röd Fiat 500 utan motor....livsfarligt på Spanska vägarna när det inte händer något om man gasar. För här är det stoppskyltar ut till motorvägarna då du måste starta från 0 till 100 på en gång. Livsfarligt!

Vi packade ihop för beachen och stannade på vår restaurang här på campingen och köpte 3 pizza To Go. Sedan gick vi till stranden här nere i Cabopino och vågorna var bättre än nånsin. Efter några timmar dök familjen F-L upp och barnen lekte bland vågorna timme efter timme. Vi lämnade stranden runt 19.30 och då var solen äntligen lite mer behaglig. Vi har ca 38-40 grader här o de e VARMT.

Vi gick tillbaka till vår husbil, duschade av oss allihopa och tog en promenad till vår lilla hamn i byn. De va supermysigt och mycket god mat. Ribs och Hamburge delade vi på. Barnen fick till sin stora förtjusning pannkakor med glass, jordgubbar och chokladsås

Någon somnade gött i pappas knä på restaraungen

Idag hade vi klockan på 8.00 och vid 10 åkte vi mot Aqualand med ett stopp på Miramar och Carrefour för att handla lunch. Där sprang vi på mamma F-L som i panik hade glömt att köpa lunch och insåg att hon var sen. Men blev lugn när hon såg oss.

Vi åkte mot Torremolinos och vattenparken och mötte upp de andra för att sedan köra en heldag med bad och rutschkanor. Ja..eller Heba och jag har ju vaktat alla väskor och stolar...
Blev inte så mycket bilder.

Jag o Heba när bara en av våra stolar hade sol på sig. Då får man dela!!

Vid 18 stängde de och vi åkta raka vägen hem till vår husbil. Första gången som vi var på campingen så tidigt. Men vi har en hel del att prata om, planera, fundera över och det är inga små val i livet